Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак стари проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак стари проблеми

    Вече съм писалв една тема по въпроса обаче беше много малко така че, ще пусна една тема направо по сегашния проблем. Еми тая алфичка 1.7 8V си загрява и това си му е... Какво ли не смених какво ли не правих и пак си грее. Днес ми вдигна почти 105 градуса градско (вярно жега е ама и в движение ли бе мамка му...). Общо взето колата претърпя много ремонти включително и на главата, но си грее както винаги. Сменил съм пловината водни съединения, водна помпа понеже беше превъртяла с нова метална, термостат, голям радиатор, малак радиатор на парното, 3 вида термо шалтера на радиатора и пак ли грее та грее. На място перката се включва на 95 градуса (моята модификация е само с едната степен на въртене на перката тоест нямам окабеляването за бавно и бързо въртене, а е само бързо). Дори и ръчно да подам ток на перката не пада под 95 на място. Като карам сега в топлото почва да вдига постепенно температура а перка не се пуска. Един познат ми каза да сменя датчика за таблото ама няма логика да греши понеже като стига тия температури самата кола губи мощност и то много осезаемо. Просто не знам какво да я правя вече. Имам 2 идеи: да е фалшименто термостата и да си прави каквото си иска или да имам мръднала биела. А и още нещо, зимата на място пак загрява до 95 градуса, а парното ако не я форсирам духа доста по хладно от обикновенното. Системата е обезвъздушена перфекто. Дайте някакви идеи понеже аз пробвах всичко и просто логиката изчезна...
    Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

  • #2
    На мен на 1.8 TS перката ми тръгва точно на 91 градуса и спира на 87. Закачи колата на диагностика и виж колко градуса показва. При изправен датчик на инжекциона трябва да показва точно колкото на таблото. Ако имаш някакво, макар и минимално разминаване в двете показания проверявай всичко наред. На мен заради кофти радиатор ми е стигал такъв двигател 100 градуса, но да намалее мощността не съм усетил. Успех!
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      Ами да попринцип на толкова трябва да се включи ама нещо не е наред и не мога да го хвана кое е. Аз съм си го мислил това за радиатора защото да си кажа честно взех евтин за 100 лв. Обаче пък термо шалтера е вътре и би трябвало да държи повече време включен заради кофти рафиатор докато охлади а не да тръгва на 95 градуса и да спира на над 90... А относно диагностиката, можете ли да ми кажете с каква диагностика по нова от VISA Uniscan могат да се четят тия 155-ци понеже шефа има на Würth и не става въпреки, че в самата диагностика я има мойта кошница като модел, а и искам да си взема някаква евтина аз за мен си.
      Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

      Comment


      • #4
        Може да си сложиш термодвойка/на радиатора/, която включва на 86-87 градуса.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          Честно казано ми е все едно, че на място включва на 5-6 градуса повече перката. По скоро искам да разбера защо докато карам грее... При нормалните коли в жегата на място загрява повече и като тръгнеш пада а при моята продължава да се качва. То в жегите аз много не я карам ама като тръгна някъде на балкан ме е страх какво ще стане понеже на Созопол миналата година се кръстих да стигна без да прегрее а даже не е много нанагорно. Да не говорим, че и като и падне мощността едва тръгва на дига.
          Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

          Comment


          • #6
            При мен е подобен проблема.... Така е откакто съм я взел, честно казано.... Но имам изкарано копче за перката и като я пусна да върти постоянно в жегите на място седи на 88/90 градуса. Извънградско почва яко да загрява, но при мен проблема е в радиатора... Тия дни ще взема нов и ще кажа дали има ефект
            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

            Comment


            • #7
              С това описание на проблема - дано съм лош пророк, но според мен трябва да търсиш причината в двигателя, особено, ако си убеден в изправността на водната помпа.
              Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
              Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
              Thank you, VFTI, thank you!

              Comment


              • #8
                Ами моля се да не е в двигателя, защото втори ремонт няма да има... Направо ще си намеря един 2 литров 8v и го слагам и тва ще му е. Ако кара да кара ако неще я хвърлям и ще си взема живот и здраве 159, че имам мерак. Иначе сега съм поръчал едни чаркове от един пич от София. Втора ръка са ама каза че колата не е имала никакви такива проблеми. Ако и с тях не се оправи, ще му мисля тогава. Междувременно ако се сетите за идея казвайте, а аз ще пиша като сменя нещата дали е имало промяна.
                Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                Comment


                • #9
                  При мен със заминала водна помпа е държала темп. в нормални граници и градско и извън и за 6 г. откакто я карам моята 2ка не съм имал проблеми с охлаждането а и въобще-дано проблема ви е в радиаторите иначе лошо.
                  33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
                  166 2.4 jtd 150 03г.

                  Comment


                  • #10
                    Ами аз точно радиатора големия съм поръчал понеже ме съмнява, че дебита на тоя дето ми го продадоха е по малак и от там се получава хавата с трудното преминаване на вода и задържането и повече в двигателя. Ама понеже съм серсемин... Като го сменях забравих да ги налея и двата да видя колко вода събират...
                    Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                    Comment


                    • #11
                      Дебитът е едно, а колко вода събират - друго. Аз все още карам със Самаров радиатор вече и на тоя мотор и проблеми с прегряване нямам. А той е доста по-малък и от най-малкия, който може да се намести. Това ест. не значи, че и с радиатор за парно ще може да се охлажда двигателя.
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #12
                        Днес сменям моя и ще трябва да я изпъна някъде да тествам и да кажа как е в жегите
                        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                        Comment


                        • #13
                          Ако пак загрява колега, по добре вижте наистина водната помпа дали прави дебит и една промивка после на охладителната система няма да е зле и най-накрая тест за наличие на изгорели газове в антифриза !!! Има едни специални лентички които се пъхат в антифриза и ако има газове (тоест ако надува колата) се оцветяват в определен цвят.
                          П.С. Аз на моят шестак му сменях радиатора и си сложих Валео алуминиев, който е стандартен за 155, нищо че мотора е 2.5V6 и при лятно каране на магистралата с 140-150км/ч колата нее вдигала над 92-3 градуса, единственно като я напънах на 220-30 за 4-5 минути стигна 95-6 и пусна перките и маслото стигна 110 градуса за сефте тогава за 5 години каране
                          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 22:57.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Мойта па не ще да грее.Перката се включва на около 80 градуса и там си остава темпреатурата.В града у голямата жега отива на една идея под 90 градуса.
                            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                              Мойта па не ще да грее.Перката се включва на около 80 градуса и там си остава темпреатурата.В града у голямата жега отива на една идея под 90 градуса.
                              Кажи как го направи, искам и мойта да направя така.

                              Comment

                              Working...
                              X