Вече съм писалв една тема по въпроса обаче беше много малко така че, ще пусна една тема направо по сегашния проблем. Еми тая алфичка 1.7 8V си загрява и това си му е... Какво ли не смених какво ли не правих и пак си грее. Днес ми вдигна почти 105 градуса градско (вярно жега е ама и в движение ли бе мамка му...). Общо взето колата претърпя много ремонти включително и на главата, но си грее както винаги. Сменил съм пловината водни съединения, водна помпа понеже беше превъртяла с нова метална, термостат, голям радиатор, малак радиатор на парното, 3 вида термо шалтера на радиатора и пак ли грее та грее. На място перката се включва на 95 градуса (моята модификация е само с едната степен на въртене на перката тоест нямам окабеляването за бавно и бързо въртене, а е само бързо). Дори и ръчно да подам ток на перката не пада под 95 на място. Като карам сега в топлото почва да вдига постепенно температура а перка не се пуска. Един познат ми каза да сменя датчика за таблото ама няма логика да греши понеже като стига тия температури самата кола губи мощност и то много осезаемо. Просто не знам какво да я правя вече. Имам 2 идеи: да е фалшименто термостата и да си прави каквото си иска или да имам мръднала биела. А и още нещо, зимата на място пак загрява до 95 градуса, а парното ако не я форсирам духа доста по хладно от обикновенното. Системата е обезвъздушена перфекто. Дайте някакви идеи понеже аз пробвах всичко и просто логиката изчезна...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пак стари проблеми
Collapse
X
-
На мен на 1.8 TS перката ми тръгва точно на 91 градуса и спира на 87. Закачи колата на диагностика и виж колко градуса показва. При изправен датчик на инжекциона трябва да показва точно колкото на таблото. Ако имаш някакво, макар и минимално разминаване в двете показания проверявай всичко наред. На мен заради кофти радиатор ми е стигал такъв двигател 100 градуса, но да намалее мощността не съм усетил. Успех!1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
-
Ами да попринцип на толкова трябва да се включи ама нещо не е наред и не мога да го хвана кое е. Аз съм си го мислил това за радиатора защото да си кажа честно взех евтин за 100 лв. Обаче пък термо шалтера е вътре и би трябвало да държи повече време включен заради кофти рафиатор докато охлади а не да тръгва на 95 градуса и да спира на над 90... А относно диагностиката, можете ли да ми кажете с каква диагностика по нова от VISA Uniscan могат да се четят тия 155-ци понеже шефа има на Würth и не става въпреки, че в самата диагностика я има мойта кошница като модел, а и искам да си взема някаква евтина аз за мен си.Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Comment
-
Може да си сложиш термодвойка/на радиатора/, която включва на 86-87 градуса.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Честно казано ми е все едно, че на място включва на 5-6 градуса повече перката. По скоро искам да разбера защо докато карам грее... При нормалните коли в жегата на място загрява повече и като тръгнеш пада а при моята продължава да се качва. То в жегите аз много не я карам ама като тръгна някъде на балкан ме е страх какво ще стане понеже на Созопол миналата година се кръстих да стигна без да прегрее а даже не е много нанагорно. Да не говорим, че и като и падне мощността едва тръгва на дига.Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Comment
-
При мен е подобен проблема.... Така е откакто съм я взел, честно казано.... Но имам изкарано копче за перката и като я пусна да върти постоянно в жегите на място седи на 88/90 градуса. Извънградско почва яко да загрява, но при мен проблема е в радиатора... Тия дни ще взема нов и ще кажа дали има ефектAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
С това описание на проблема - дано съм лош пророк, но според мен трябва да търсиш причината в двигателя, особено, ако си убеден в изправността на водната помпа.Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
Thank you, VFTI, thank you!
Comment
-
Ами моля се да не е в двигателя, защото втори ремонт няма да има... Направо ще си намеря един 2 литров 8v и го слагам и тва ще му е. Ако кара да кара ако неще я хвърлям и ще си взема живот и здраве 159, че имам мерак. Иначе сега съм поръчал едни чаркове от един пич от София. Втора ръка са ама каза че колата не е имала никакви такива проблеми. Ако и с тях не се оправи, ще му мисля тогава. Междувременно ако се сетите за идея казвайте, а аз ще пиша като сменя нещата дали е имало промяна.Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Comment
-
При мен със заминала водна помпа е държала темп. в нормални граници и градско и извън и за 6 г. откакто я карам моята 2ка не съм имал проблеми с охлаждането а и въобще-дано проблема ви е в радиаторите иначе лошо.33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
166 2.4 jtd 150 03г.
Comment
-
Ами аз точно радиатора големия съм поръчал понеже ме съмнява, че дебита на тоя дето ми го продадоха е по малак и от там се получава хавата с трудното преминаване на вода и задържането и повече в двигателя. Ама понеже съм серсемин... Като го сменях забравих да ги налея и двата да видя колко вода събират...Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D
Comment
-
Дебитът е едно, а колко вода събират - друго. Аз все още карам със Самаров радиатор вече и на тоя мотор и проблеми с прегряване нямам. А той е доста по-малък и от най-малкия, който може да се намести. Това ест. не значи, че и с радиатор за парно ще може да се охлажда двигателя.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Ако пак загрява колега, по добре вижте наистина водната помпа дали прави дебит и една промивка после на охладителната система няма да е зле и най-накрая тест за наличие на изгорели газове в антифриза !!! Има едни специални лентички които се пъхат в антифриза и ако има газове (тоест ако надува колата) се оцветяват в определен цвят.
П.С. Аз на моят шестак му сменях радиатора и си сложих Валео алуминиев, който е стандартен за 155, нищо че мотора е 2.5V6 и при лятно каране на магистралата с 140-150км/ч колата нее вдигала над 92-3 градуса, единственно като я напънах на 220-30 за 4-5 минути стигна 95-6 и пусна перките и маслото стигна 110 градуса за сефте тогава за 5 години каранеLast edited by don_pepone; d.m.y г., 22:57.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеМойта па не ще да грее.Перката се включва на около 80 градуса и там си остава темпреатурата.В града у голямата жега отива на една идея под 90 градуса.
Comment
Comment